KIJKTIP!
Ben je fietsliefhebber, Tour de France-volger of toe aan verfrissende wielercontent? volg dan TOUR DE TIETEMA.
Bekijk en abonneer je op het kanaal. Naast alle spannende etappes is dit het mooiste wat de Tour de France je kan bieden. Het vrolijkste kanaal met de meest verrassende content uit de Tour. Geniet ervan!
START VAN EEN VROLIJK AVONTUUR
Bas Tietema kwam een paar weken voor de Tour in 2019 bij MIR SPORTMARKETING met zijn plan voor ‘Tour de Bas.’ Hij liep al een tijd rond met een vernieuwend idee om in de behoefte van de wielerliefhebber te voorzien. Een online videokanaal voor jong en oud, waarbij hij iedere dag in de Tour de France een epische wens of een uitdagende opdracht van zijn wielervolgers wilde gaan uitvoeren. Dat briljante idee zagen ze bij MIR Sportmarketing zeker zitten en boden met plezier hun brede ondersteuning. Dat begon met de naamsverandering in ‘Tour de Tietema’, het moest wel opvallen! Al snel voegden Devin van der Wiel en Josse Wester zich bij het team en kon een vrolijk Tour de Tietema avontuur beginnen tijdens hun eerste Tour de France in 2019.
Het grote succes werd later dat jaar beloond met het winnen van de SponsorRing. Een verdiende kroon op het harde werk van Bas en zijn team. TOUR DE TIETEMA was een feit!