Tour de Tietema wint SponsorRing

Sponsorring foto podium MIR Sportmarketing
ACTIES

‘Tour de Tietema is precies wat wielrennen nodig heeft’.

Tour de Tietema heeft de SponsorRing gewonnen – categorie Smart Budget. Een mooie beloning voor het harde werk van het team, de betrokken sponsorpartners en natuurlijk met dank aan alle volgers van de YouTube serie. Het bereik via social 6 miljoen+ – YouTube 500.000+ views, waarvan ruim 35% via aanbevelingen door YouTube en bereik via derden.
Tour de Tietema is beloond voor een vernieuwende weergave van de Tour de France. Kijkers herkenden zich in de droom van de sportfan waarbij naamgever Bas Tietema, Josse Wester en cameraman en Devin van der Wiel in een bucketlist-achtig avontuur hun Tourbeleving deelden.
Abonneren kan op het YouTube kanaal en mis niets!

Niki terpstra Zesdaagse Rotterdam
Superkoppel Terpstra-Keisse in Zesdaagse Rotterdam
Menu